Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Khamis, 29 April 2010
3

depp-sparrow
Pirates of the Caribbean : The Strangers Tides adalah sekuel Pirates of the Caribbean yang keempat, masih mengekalkan Johnny Depp sebagai Kapten Jack Sparrow. Lautan Carribean akan kembali gelora dengan gelagat - gelagat lanun melanun!.
Filem terbaru ini akan membawa jalan cerita berdasarkan buku On Stranger Tides, yang ditulis oleh Tim Powers. Tiada lagi watak lakonan Keira Knightly dan Orlando Bloom, tetapi masih mengekalkan Geoffrey Rush sebagai Kapten Barbossa dan memperkenalkan bintang baru yang menyertai filem sekuel ini iaitu Ian McShane (44 Inch Chest) sebagai watak jahat iaitu Blackbeard serta Penolope Cruz (Bandidas) sebagai anak perempuan kepada Blackbeard.
Antara plot utama sekuel kali ini ialah, bersambung dari filem sebelumnya Jack Sparrow dalam usaha mencari Fountain of Youth. Pada masa yang sama musuh terbaru, Blackbeard turut mempunyai tujuan yang sama dengan Jack Sparrow, maka tercetuslah konflik baru untuk filem sekuel ini nanti. Filem ini turut difilemkan di Hawaii.
Masih lagi dalam produksi dan dijangka akan ditayang musim panas 2011 di Amerika Syarikat, jadi tiada lagi trailer yang dikeluarkan. Cuma yang ada imej iklan di bawah ini.

Pirates_of_the_Caribbean _On_Stranger_Tides_1

p/s:- Lanun yang paling kaya ialah lanun cetak rompak. hehehehe...

3 Komen disini:

Rafi Harumin berkata...

penelope cruz tuu... heheh

ENCIK TIKUS berkata...

bhahaha,betul-betul lanun yg paling kaya ialah lanun cetak rompak!!

macam haramm,hahahaha :D


ade mase singgah le blog saye yee,



http://muhdfarith.blogspot.com

YOURSCOMMENT berkata...

HI..

LAMBAT LG CITER NI NAK KUAR..NMPK MCM BEST JE..

P/S: HEPY BLOGGING.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...