Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Sabtu, 3 April 2010
0


Maher Zain, adalah antara penyanyi nasyid yang aku minat. Antara lagu - lagu yang aku minat ialah, 'For The Rest of My Life'.

Jarang kita dengar nama beliau disebut, kerana mungkin kurang publisiti yang dilakukan terhadap album beliau, dan aku sendiri baru 4 bulan mengenali lagu - lagunya. Dalam internet pun tak banyak sangat info pasal dia ni. Album beliau yang bertajuk 'Thank You Allah' mengandungi 15 lagu yang menyejukkan halwa telinga anda. Klik iklan disebelah untuk info yang lebih lanjut.

Maher Zain meminati muzik sejak kecil lagi, muziknya yang lebih moden mendekatkan lagi jiwa - jiwa orang muda untuk mendengar lagu yang berunsur nasihat dam islamik.'.
Lihat video di bawah untuk mendengar salah satu lagu dia yang terhangat sekarang!.

0 Komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...