MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Khamis, 1 April 2010
0

-

Sebut pasal bulan april, mesti ramai teringatkan 'april fool', teringat la pulak zaman belajar dulu. Dari zaman sekolah sampai la dah masuk IPT, kalau tiba je hari ni mesti nak kenakan kawan.

Antara 'prank' yang aku paling ingat, 'prank' zip seluar. Tengah jalan - jalan dekat bandar, member tegur "bro, suar lu tak zip la, awek depan tu tengok je!.". Bila tengok zip suar takde pun yang terbukak.

Yang paling best yang aku pernah buat, menyamar jadi 'abang' awek member. Pastu gertak nak belasah la, minta belanja la, macam - macam lagi la. Nasib member semua jenis 'sporting'. Nak 'buat' prank hari ni boleh tapi jangan la melampau sangat macam kat luar negara sana, Pasal hal - hal 'prank' ni pun sampai ada yang masuk hospital. Masuk hospital tu ok lagi, siap ada yang mati lagi parah!.

0 Komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...