Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Jumaat, 30 April 2010
6

babies-poster
Babies, sebuah filem yang digarap untuk mempertontonkan kehidupan empat bayi setelah dilahirkan ke dunia. Menyingkap kehidupan dari hari pertama bayi - bayi ini melihat dunia sehinggalah langkah pertama mereka. Ianya dihasilkan oleh Studio Filem Focus Features.
Diarahkan oleh pengarah yang berkaliber iaitu Thomas Balmes, dan idea asal oleh penerbitnya sendiri iaitu Alain Chabat. Filem ini adalah berkisar tentang empat bayi yang berbeza bangsa dan negara, gelagat mereka ini dirakam secara serentak dan akan dipaparkan dalam filem ini. Filem ini lebih merujuk kepada genre dokumentari kehidupan.
Ia mengenengahkan Ponijao, bayi yang berada di Opuwo, Namibia. Kemudian Bayarjargal yang tinggal di Bayanchandmani, Mongolia seterusnya Mari yang beraa di Tokyo, Japan dan yang terakhir Hattie yang berada di San Francisco, Amerika Syarikat.
Filem ini dilihat begitu universal kerana ianya memaparkan satu peringkat kehidupan yang semua orang pernah rasakan iaitu peringkat bayi, dimana pengembaraan kehidupan kita ini bermula.
Dijangka akan menemui penonton awal bulan Mei ini, untuk melihat berkenaan filem ini dengan lebih dekat lihat trailer filem di bawah ini:-

6 Komen disini:

hudamcgyver berkata...

comellll
geram tengok baby
nak cium2 jer rase
huhhuhuhuhu
nak bau baby

najihah berkata...

bestnye..

:)

mereka suci!

Tanpa Nama berkata...

ouh babies semua cumel.

btw, header lawaaaa

ENCIK TIKUS berkata...

makin kreatif org skrg kan buat filem..

tapi kenape xd baby dari MALAYSIA,haha :D


http://muhdfarith.blogspot.com

akuvision berkata...

@encik tikus
kat malaysia orang asik buang bayi je

darkbatman berkata...

love babies.. sweet n best biler kiss dey ol..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...