Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Khamis, 22 April 2010
3

Filem Predator merupakan filem lakonan Arnold yang saya minati selain dari Terminator. Tapi disini bukan saya ingin bercerita mengenai Arnold, sebaliknya mengenai filem terbaru Predator yang akan menemui penonton di panggung wayang Julai akan datang.

Sejak filemnya yang pertama hingga filem terbaru yang sebelum ini iaitu Predator VS Aliens 2 plot jalan cerita pasti membuat kita tidak merasa bosan untuk menonton. Walaupun filem - filem
sekuelnya tidak menampilkan Arnold, ia tetap tidak menjadi masalah kepada peminat filem – filem Predator.

Berbalik pada filem terbaru Predator, filem ini dibintangi Adrien Brody sebegai teraju utama, Laurence Fishburne,Topher Grace, Alice Braga, Danny Trejo, Walton Goggins, Oleg Taktarov, Mahershalalhashbaz Ali dan Louiz Ozawa. Nimrod Antal pula diangkat sebagai pengarah untuk filem ini.

Antara plot utama filem ini, Adrien Brody memegang watak sebagai askar upahan yang terpaksa mengetuai sekumpulan perwira elit yang tidak boleh dianggap wira langsung oleh saya kerana mereka terdiri dari pembunuh upahan, ahli Yakuza, banduan dan juga skuad pembunuh, lalu dihantar ke sebuah planet yang asing bagi mereka, dan apa yang mereka sedari, mereka disana sebagai buruan yang akan diburu oleh Predator kelahiran baru!. Macam klise sahaja jalan ceritanya. Menarik atau tidak kita tunggu bulan Julai nanti.

Saksikan trailer filem ini dibawah ini, untuk ke laman utama filem klik poster diatas:-

3 Komen disini:

mazru berkata...

salam..
sequel yg ditunggu2 selama ini..

pelakon semua mantop2 tu!x sabor nak tgok..huhu

akuvision berkata...

sama-sama kita tunggu

FTN berkata...

woh..predator datang lagi!
harap-harap lebih mantap dari AVP..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...