Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Sabtu, 3 April 2010
0

Salah satu filem animasi yang aku tunggu tahun ni ialah filem terbaru 'Shrek'. Dari yang pertama sampai yang ketiga aku memang 'follow' filem ni. Kini ia akan kembali untuk sekuel terakhir, rapi tak tahu la, kalau dapat sambutan hangat mungkin ada sambungan lagi!.

Dijangka akan menemui peminat lewat bulan May nanti di Amerika Syarikat, kalau kat malaysia mesti dalam pertengahan bulan 6 rasanya. Tajuk filem Shrek yang keempat ini ialah 'Shrek Forever After', dan yang paling best akan ada versi 3D dan mungkin ada yang 4D.

Benda yang aku paling suka pasal filem 'Shrek' ni, plot cerita yang kita tak boleh nak jangkakan. Lain yang kita fikirkan lain pula yang jadi. Sebagai peminat dan pengobsesi animasi aku memang ternanti - nantikan sekuel keempat ini. Tak sabar nak tunggu filem ni keluar?, tonton trailer bawah ni untuk mengubat kesabaran anda.



0 Komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...