MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Ahad, 25 April 2010
8

"The Twilight Saga: Eclipse", filem sekuel 3 selepas "Twilight" dan "New Moon" akan menemui penonton penghujung bulan Jun tahun ini. Bagi saya kedua - dua filem sebelum ini sikit menghampakan kerana kurang aksi, sebagai peminat filem aksi dan pembaca novel saga ini ianya agak lari dari imaginasi saya. Benarlah orang cakap, kalau nak tengok filemnya jangan baca novel terlebih dahulu kerana ianya pasti lari dari apa yang kamu bayangkan.

Kali ini sekuel bagi trilogi ini dilihat agak menarik kerana ia tidak hanya fokus pada epilog cinta tiga segi antara Bella, Edward dan juga Jacob. Tapi ia lebih pada permusuhan antara pontianak "baik" bergabung dengan kawanan serigala jadian Jacob untuk menentang Victoria yang telah menubuhkan satu kumpulan pontianak "jahat" yang mahu membalas dendam terhadap kematian James yang berlaku dalam filem pertama dahulu. Sasaran mereka adalah Bella sendiri.

Samada filem ini mendapat sambutan ramai atau tidak, yang pastinya filem saga ini sendiri telah ada golongan peminatnya yang tegar. Perancangan untuk sekuel yang seterusnya juga ada ura – ura mengatakan ianya akan terlaksana. Apa pun kita tunggu!.

Lihat trailer filem "The Twilight Saga: Eclipse" di bawah ini, untuk ke laman utama klik gambar diatas:-

p/s:- Segamat takde panggung, tengok kat internet sudah!

8 Komen disini:

sugar2 kapas strawberry berkata...

hohoho..x sabar nk tgk jejaka ensem tuh..hahahahahaha..bkn ke dorg kawen??bella dpt ank kn???my rumate la cite dlu sbb kwn dia ad bc bku nih

kazirinkato berkata...

assalamualaikum....dah tak sabar lar nak tggu...new moon byk dialog = bosan...

faiz berkata...

best oo citer ni !! waliau!! jalan citer die ngan effect pun cun !

Klik sini untuk masuk blog best..hikhik

aienzunnur berkata...

nk tgk!
xsbr nye..hehe

MiSs TOrA berkata...

wah nk tgk2 hehe..suka tgk hero n heroin sgt cocok ;-)

~Bloggerina~ berkata...

mmg follow gak citer ni.tp klu xtgk wayang pun,no big deal..

akuvision berkata...

sama la, kalau tak tgk wayang pun x kesaH la

aiDieNa berkata...

Tak sabarnyer nak tgk citer nieh kat wayang.. saya peminat tegar... hahahahah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...