Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 7 April 2010
0


Filem terbaru dari adaptasi permainan video, "Prince of Persia : The Sand of Time" akan ditayangkan kepada penonton lewat bulan Mei depan. Tapi aku berkobar nak buat laporan tentangnya sekarang sebab aku 'diehard fan' permainan video ni dulu. Satu - satunya permainan video yang aku berjaya habiskan main.

Terbitan kerjasama antara Walt Disney Pictures dan Jerry Bruckheimer Films ini diarahkan oleh Mike Newell dan dilakonkan oleh Jake Gyllenhaal sebagai hero dan Gemma Arterton sebagai heroin ( tapi kalau ambil pelakon wanita Bollywood untuk filem ini baru kena dengan permainan video ).

Tapi yang pastinya plot ceritanya berlainan dengan apa yang kita mainkan di permainan video. Diharap adaptasi ini tidak akan menyimpang jauh dari plot utama seperti filem 'Dragon Ball' dulu, aku sanggup tengok separuh jalan je filem tu dulu.

Sinposis ringkas filem ini ialah:-

Dalam filem ini watak hero iaitu Prince lakonan Jake akan bergabung dengan watak Princess lakonan Gemma Arterton untuk menentang kuasa dalam usaha mereka mempertahankan sebatang pisau khazanah yang dapat memutarkan balik masa dan ia juga merupakan kunci untuk membuka sebuah alat yang membebaskan ribut pasir yang boleh memusnahkan dunia!.

Lihat trailer dibawah :-

0 Komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...