Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Isnin, 12 April 2010
2


Masih ingat lagi dengan filem seram Nightmare on Elm Street yang menampilkan Freddy Krueger?, aku ingat lagi filem tu, siap ada filem Jason VS Freddy lagi. Kali ini filem Night of Elm Street akan sekali lagi menghantui di layar perak.

Filem pembikinan semula atau 'remake' Nightmare on Elm Street akan menemui penonton penghujung bulan April atau awal bulan hadapan. Mengenengahkan Samuel Bayer sebagai pengarah, filem ini mungkin menampilkan plot yang sama tetapi dari garapan yang berbeza.

Dibintangi oleh Jackie Earle Haley sebagai Freddy Krueger serta pelakon - pelakon lain seperti Rooney Mara, Kyle Gallner, Thomas Dekker, Kellan Lutz, Katie Cassidy dan Connie Britton, pastinya Freddy akan menghantui tidur mereka ini nanti.

Antara plot utama filem ini ialah:-

Sekumpulan remaja yang mempunyai persamaan akan dihantui oleh Freddy Kruger, dan kumpulan remaja ini akan terus berjaga dan tidak membenarkan diri mereka tertidur, kerana di Elm Street pasti Freddy Kruger akan memburu mereka di dalam mimpi!.

Adakah pembikinan semula ini akan daoat menyamai atau melebihi prestasi versinya yang sebelum ini?, sama - sama kita saksikan nanti. Hati - hati dalam tidur anda, lihat teaser filem dibawah ini, untuk ke laman utama filem klik gambar di atas:-

2 Komen disini:

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi berkata...

pilem yg aku paling ngeri time kecik2 dulu..tp takot2 tgk juga...

akuvision berkata...

cite badut makan budak pun seram jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...