Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Jumaat, 16 April 2010
3


toy_story_3_poster-535x791

Siapa pernah tengok filem animasi Toy Story?, aku pasti hampir semua orang pernah tengok filem animasi Toy Story 1 & Toy Story 2. KIsah Buzz Lightyear dan Woody dengan kawan – kawan patung permainan yang lain.

Kini Disney & Pixar sekali lagi akan membawa kisah mereka ini kepada anda melalui filem animasi Toy Story 3. Kalau tak silap filem ini akan ditayangkan dalam bulan 6 nanti, dan tarikh tayangan di Amerika ialah pada 18 Jun hadapan.

Masih mengekalkan bakat suara utama dari artis terkenal seperti Tom Hanks, Tim Allen, Joan Cusask dan ramai lagi, filem ini turut mendapat sentuhan sutradara oleh pengarah Lee Unkrich dan Michael Arndt sebagai penulis skrip.

Nantikan di panggung wayang untuk menonton filem ini, tapi jangan tunggu sekarang sebab filem ni tayang pun bulan 6 nanti, lihat dibawah ini untuk trailer filem dan klik gambar diatas untuk ke laman filem animasi ini:-

3 Komen disini:

Tanpa Nama berkata...

if and ONLY if the incredibles pun ade sequel. kan best? i rase i tak igt dah citer psl toy story ni. dah lame gile kot dia punye last movie

akuvision berkata...

best2

Tanpa Nama berkata...

Hi there, I want to subscribe for this weblog to get
most recent updates, thus where can i do it please assist.


Check out my site ... voyeur porn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...