Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 14 April 2010
3

Buat peminat telefon bimbit, Microsoft telah mengeluarkan sebuah telefom bimbit pintar atau smartphone yang dikenali dengan nama KIN. Dimana telefon ini direka khas buat mereka yang aktif dalam bersosial.

Dengan kerjasama Verizon Wireless, Vodafone dan Sharp Corporation, Microsoft akan memberi pengalaman baru buat pengguna telefon ini dengan pengenalan konsep Loop, Spot dan Studio. Dengan tercetusnya fenomena generasi yang ghairah bersosial, terutamanya dalam talian, melancarkan jenama dengan konsep ini adalah satu langkah perniagaan yang dilihat bijak.

Dua model telefon ini dikenalkan iaitu, KIN ONE dan KIN TWO. Keduanya menggunakan konsep "touchscreen" atau skrin sentuh dan papan kekunci yang mudah disimpan. Apa yang membezakan ialah ONE dilihat lebih kecil, sehingga anda boleh mengendalikannya dengan satu tangan manakala TWO pula lebih besar dari segi skrin, papan kekunci, mempunyai memori yang lebih besar, kamera beresolusi tinggi dan boleh merakam video dalam HD.Keduanya dilengkapi kamera iaitu, 5MP untuk ONE dan 8MP untuk TWO.

Sila lawati laman sesawang utama telefon ini dengan mengklik gambar diatas untuk melihat telefon in dengan lebih dekat.

3 Komen disini:

akhatam berkata...

Wah keren kali itu...
Mahal banget pasti.. n'tar aja deh belinya.. hehhehe

NENSA MOON berkata...

Harganya berapa tuh...?

akuvision berkata...

klik gambar untuk sebut harga, pasti ada di laman utamanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...