Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Jumaat, 30 April 2010
1

Anti-Sleep-Alarm-Device-for-Drivers-Workers-Guardians-and-Students-3
“ Syoknya kalau dapat tidur tengah hari ni, malam tadi penat buat blog walking sampai tak cukup tidur!. Sudahnya sampai tempat kerja belum sampai tengah hari mata dah kuyu minta kepala di sorongkan bantal ”. Anda pernah mengalami keadaan ini?. mesti ada yang pernah bukan?.
Kali ini saya ingin memperkenalkan satu gajet yang saya rasakan begitu berguna, ianya ialah loceng anti tidur (dengan nada perkenalan kisah Doraemon) atau nama sebenar gajet ini ialah Anti Sleep Alarm. Dari nama sahaja tentu anda sudah tahu apa gunanya kan?.

Anti-Sleep-Alarm-Device-for-Drivers-Workers-Guardians-and-Students
Gajet ini amat berguna untuk anda memuat sentiasa terjaga terutamanya semasa memandu kereta, bekerja atau sedang mengawasi sesuatu. Anti Sleep Alarm telah direka oleh Chinavasion, iaitu sebuah syarikat elektronik dari China (Asia mari!). Bentuknya yang seakan Bluetooth Headset amat pratikal sekali dengan tujuan perekaannya.
Mengikut keterangan saksi, eh bukan. Mengikut keterangan mengenai produk ini, ianya mempunyai sensor yang dapat mengesan pergerakan kepala dimana jika anda terlalu mengantuk sehingga tidak mampu membuka mata dan cuba untuk merehatkan kepala ke bawah dan menyebabkan kepala anda berada di luar kawasan sensor, loceng Anti Sleep Alarm ini akan berbunyi.
Jadi jika anda membawa kereta, adalah teman setia yang bakal mengejutkan anda. Jangan terkejut sangat hingga membawa kepada kemalangan sudah!

Anti-Sleep-Alarm-Device-for-Drivers-Workers-Guardians-and-Students-2

p/s:- Rasa - rasanya kalau diwajibkan penggunaan Anti Sleep Alarm ini sewaktu musim perayaan, boleh kurangkan statistik OPs Sikap tak?

1 Komen disini:

FCUTEAM berkata...

dulu i pernah ade... hehe.. memang berfaedah tapi cuma mine bunyi tak kuat sangat.. :P



komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>Apabila Bersama Friendly Blogger Part 1 - Kak Yanmie



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...