Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Jumaat, 14 Mei 2010
3

200px-ThomasCup

Anda bersedia untuk melihat perlawanan Piala Thomas sebentar lagi?, menjelang seawal pukul 7 malam ini mari kita ramai – ramai memberi sokongan padu buat pasukan badminton lelaki Malaysia. Tidak kiralah bagi anda yang akan berada di stadium atau yang akan menonton di rumah.

Pertemuan antara Malaysia dan China di peringkat separuh akhir dilihat sebagai anti klimaks kerana, pertemuan kali ini sebaiknya dilakukan paa peringkat akhir, namun percaturan cabutan undi pada peringkat kumpulan telah meletakkan Malaysia untuk menentang China di peringkat separuh akhir.

Memetik ulasan jurulatih China Li Yungbo, Malaysia mempunyai kelebihan dari segi psikologi kerana bermain di tempat sendiri di samping jeritan padu dari penonton tempatan. Sebelum ini beliau menjangkakan bahawa China akan bertemu Denmark tetapi jangkaannya meleset sama sekali setelah melihat Malaysia menang keatas Denmark dengan agreget mata 3 – 2.

Masih mengekalkan barisan pemain yang berjaya mengalahkan Denmark dalam perlawanan yang cukup mendebarkan, diharap barisan mantap ini akan terus melakar sesuatu. Pastikan China tidak dapat meneruskan dominasi sebagai juara Piala Thomas empat kali berturut – turut. Jangan lupa menonton di TV1 atau Astro 801 Arena pada pukul 7.00 malam nanti!

p/s:- Mari semarakkan semangat 1 Malaysia, tapi jangan lupa sembahyang!.

3 Komen disini:

najihah berkata...

saya suka pesanan awak last sekali..

"jgn lupa sembahyang"

hehehe..thumbs up!!

Hafiz Yusof berkata...

tgh seram ni tengok

Tanpa Nama berkata...

napa wat wktu mgrb

tak puas atey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...