MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Sabtu, 22 Mei 2010
10

trainsspotter

Bak kata orang berpantang maut sebelum ajal, beginilah yang berlaku terhadap seorang trainspotter ( gelaran bagi mereka yanng meminati keretapi ) di Brittain.

Sedang leka merakam gambar keretapi yang bergerak, tanpa disedari sebuah keretapi bergerak laju di belakang beliau. Namun nyawanya masih selamat dan hanya beberapa inci yang memisahkan dirinya dengan keretapi tersebut.

Nah lihat videonya di bawah ini:-

10 Komen disini:

iqbalsyarie berkata...

perghhh...sikiiitttt jeeee lg!!

anastasyea berkata...

walaupun belakang umah kite ada laluan keretapi... tp bila nak lalu kat sana sekali sekala rasa takut semacam je. tambah-tambah lagi kes bunuh diri+kemalangan selalu terjadi.

~ANaSTaSyeA: DiSebALik KaNtA CokLaT~

ellis suriyani berkata...

congrates eh menang contest belia tu..

Roronoa Zoro berkata...

ya allah.. sikit lagi.. perh.. seriau..

Roronoa Zoro berkata...

eh... av tahu x lagi pasal ada blogger kutuk2 av?

akuvision berkata...

saya tahu ada blogger yang kutuk saya, hehehehe layakkah aku dikutuk?

ellis:- tenkiu sebab congrates me

Encik Tikus berkata...

miahaha,eeuuwwwww~

ardinihumaira berkata...

Ya Allah.. berderau darah dni tengok.. uishh meremanggg... takotnya kan.. isk isk... boleh lak dia selamba je lepas ketapi tu dah lepas... hehe.. tapi mungkin di hati dia dupdapdupdappp ;p

Hasrol Nizam berkata...

fuh, bahaya betull..

akuvision berkata...

itulah, gelora di hati siapa yang tahukan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...