MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 26 Mei 2010
3

teva_illum

Kisah Sandal Berlampu ( dengan nada Doraemon pecah suara nak jadi akil baligh ). Gajet yang sedikit tidak pratikal tetapi menarik untuk dibuat post mengenainya, iaitu Sandal Berlampu atau dikenali dengan nama Teva Illum Sandals. Dikelkuarkan oleh syarikat Teva dan ianya boleh di dapati di laman ini http://www.teva.com/.

Ini bukan yang kanak - kanak bawah 5 tahun pakai tu ya, yang tu kalau pijak ada lampu lepas tu ada bunyi - bunyian comel. Sandal ini lebih direka khas dengan mempunyai lampu ditengahnya seperti di dalam gambar diatas.

Menggunakan lampu LED, ianya boleh digunakan di waktu malam ketika lampu suluh tiada bateri. Malah ianya lebih pratikal dengan masyarakat kita yang selalu ingin ke surau atau masjid ketika ingin solat Maghrib, Isyak ataupun Subuh. Namun sekarang ramai yang pergi menaiki motor.

Dan adalah lebih baik anda membeli lampu suluh berbanding dengan membeli Teva Illum Sandals ini kerana harganya yang begitu mahal iaitu USD60 sepasang!, beli lampu suluh boleh dapat 60 biji dan terang pulak tu!.

p/s:- Macam - macam hal manusia ni, agak - agak ada ke yang nak beli?

3 Komen disini:

Ayie89 berkata...

hah...cter pasal lampu suluh,kebetulan ,aiye ada jual lampu ....datang la kat bazar johor bahru...

tirah watif berkata...

bayangkan tengah jalan sensorang, dalam gelap. tak nampak byg orang dah, nampak lampu tu jer.

lampu tu macam lampu bergerak da kot.
hahaha! confirm boleh buat modal kacau budak-budak kampung yg nak gi ngaji Quran ni. hahaha!

akuvision berkata...

Ayie89 siap buat promote tu kat sini, jangan lupa beri percuma satu lampu, hehehe.

tirah nak kenakan bebudak ke?, jangan awak yang terkena udahle ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...