Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Ahad, 30 Mei 2010
3


Apa kata tengah kita bersantai sambil melayari internet, kita singgah sebentar ke laman sesawang www.care2.com. Laman sesawang ini menyediakan platform untuk anda menderma untuk kebajikan dunia.

Cara untuk anda menderma sungguh mudah, anda hanya perlu klik pada butang kategori pilihan anda dan ianya adalah percuma!. Seperti Laman PPC ( Pay Per Click ), kita akan dibayar untuk setiap klikkan tetapi di laman ini kita akan menderma untuk setiap klikkan.

Setiap klikkan kita adalah bernilai untuk laman ini, kerana setiap penaja laman ini akan membayar mereka berdasarkan nilai klikkan terkumpul mereka. Adakah laman ini satu penipuan?, itu saya tidak pasti tetapi hampir beratus ribu pengguna mendaftar dengan laman ini. Apa salahnya kalau kita meluangkan masa sebentar untuk ke laman ini, lagipun menderma itu satu amalan yang bagus.

Terdapat banyak kategori derma di laman ini antaranya untuk isu kebuluran dunia, selamatkan hutan, selamatkan haiwan yang semakin pupus dan pelbagai lagi, layarilah laman ini untuk mengetahui apa yang saya maksudkan. Klik gambar diatas atau klik di gambar 'side bar' saya.

3 Komen disini:

mimi berkata...

salam av...
maaf nk komen sikit kt sini ...kotak chat selalu lmbt kluar ...nape ek...
mintak tolong betulkan...css nya ke..
press sikit..
maaf ek..dh 3 minggu mimi perhatikn...
purata lmbat kluar..

ibnmasir berkata...

sokong2... tak rugi pe pon kalo join...

Mr feckry berkata...

ok gua klik sekarang juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...