Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Sabtu, 29 Mei 2010
4

logo sukan sukma ke 13 melaka

Masa berkunjung ke Melaka hujung minggu lepas, mata saya tertarik melihat iklan di sepanjang jalan mengenai Sukan SUKMA ke 13 yang akan diadakan bulan depan di negeri Melaka sendiri. Signifikan dengan artikel berita yang saya baca hari ini, dimana pihak penganjur Sukan SUKMA ke 13 masih memerlukan 1000 sukarelawan untuk melancarkan perjalanan Sukan SUKMA ke 13 itu nanti.

Menurut Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam, setakat ini hanya terdapat 2500 individu mendaftar sebagai sukarelawan untuk Sukan SUKMA ke 13 itu nanti. Ketua Menteri Melaka sendiri berharap ada lagi individu yang akan tampil menawarkan diri sebagai sukralewan.

Ketua Menteri Melaka itu turut menyeru agar pihak majikan bagi individu yang menawarkan diri sebagai sukarelawan untuk memberi perlepasan cuti. Bagi individu yang memohon menjadi sukarelawan, mereka akan diberi insentif dengan bayaran elaun harian RM30 dan juga termasuk insentif dari segi makanan dan juga pakaian( berbaloi ni! ) sepanjang tempoh Sukan SUKMA ke 13 itu berlangsung nanti.

Maklumat lanjut mengenai sukarelawan ini boleh diperolehi melalui Seketeriat Sukma yang bertempat di Stadium Hang Jebat di Krubong, Melaka. Untuk rekod Sukan SUKMA ke 13 akan berlangsung pada 10 – 19 Jun 2010.

Untuk maklumat lanjut mengenai Sukan SUKMA ke 13 ini layari laman sesawang utamanya di link ini www.sukma2010.com.my.

maskot sukan sukma ke 13 melaka

4 Komen disini:

Faisal Abdullah berkata...

Wah seronak jgk klu dpat join temasya ini..

ENCIK TIKUS berkata...

huhu, bukan nak ajak :)

darkbatman berkata...

aku nak ikot!ahaha

Hafiz Yusof berkata...

wah tempat tinggal family aku

melaka..

kalau aku disana lagi leh juga offerkan diri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...