Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 28 April 2010
6




Selamat petang, siapa suka muat turun fail dari internet, terutamanya dari hosting seperti Rapidshare, Megaupload, Uploading, Hotfile dan bermacam lagi. Anda mesti pernah merasa kengkangan seperti saya ketika muat turun iaitu hanya satu fail boleh di muat turun dalam satu masa.
Malah selepas muat turun satu fail, dan ingin muat turun fail yang lain anda perlu tunggu sekurang – kurang 15 minit baru boleh muat turun fail yang lain. Ada cara yang boleh digunakan untuk mengelakkan ini seperti mohon ip baru untuk internet anda melalui arahan Command Prompt dan menggunakan proxy anonymous.
Namun cara yang paling mudah ialah menggunakan laman sesawang yang menggunakan premium generator. Disini saya kenalkan anda dengan satu laman sesawang yang menggunakan kaedah ini.
Dikenali dengan RapidIt, dan beralamat di http://www.rapid8.com/, ia menyediakan kemudahan muat turun yang senang. Anda boleh juga muat turun 2 atau 3 fail dalam masa serentak tanpa perlu mendaftar dengan akaun premium.
Antara hosting yang boleh di muat turun dari laman sesawang ini ialah Rapidshare, Megaupload, Hotfile, DepositFiles, FileFactory, Easy-Share, MegaShares dan pelbagai lagi. Anda tidak perlu lagi menunggu masa untuk memuat turun fail yang seterusnya.
Kekurangan yang dapat dilihat pada laman ini ialah, fail yang di muat turun mungkin mengambil masa yang lama apabila anda memuat turun pada masa puncak kerana ramai orang yang menggunakan kemudahan yang disediakan di dalam laman sesawang ini. Lagi satu kamu akan dihidangkan dengan pelbagai iklan – iklan yang menaja laman ini. Namun laman ini masih menyediakan kemudahan yang baik untuk pemuat turun tegar seperti saya!.
Klik link ini http://www.rapid8.com/ untuk ke laman RapidIt, atau klik imej paparan skrin diatas.

p/s:- Mari memuat turun sampai lebam.

6 Komen disini:

Hafiz Yusof berkata...

respect la kat bro ni..otak teknologi

FCUTEAM berkata...

waa... bagus ... memang kaki download la bro nih... hikhik


komen i punya entry gak ye.. klik bertubi-tubi kat sini >>BAGAIMANA NAK JADI BLOGGER YANG DIKENALI RAMAI DENGAN BERKESAN !



akuvision berkata...

gila sakan mendownload aku ni

Hijab Workholic berkata...

huhuhu...hebat2..
tp syira x phm n xtaw la..huhu

cybernetic88 berkata...

aha. ni aku dah thu kowt. dlu bnyk lagi lmn camni. kasi akaun free. best2. skng mcm dah mkin kurang. ikut musim kowt. haha. dlu rmai kaki crack =D

hentakbelipat berkata...

ni mmg terbaekkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...