MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Selasa, 1 Jun 2010
3



Jam loceng digital pertama di dunia yang berbentuk kepala robot ( kata laman sesawang tempat info ini diambil ) ini diberi nama Mr. Clock Radio. Hanya mempunyai kepala robot tanpa berbadan, bentuknya unik sekali.

Tidak seperti jam loceng yang lain, anda tidak akan dikejutkan dengan bunyi loceng yang tipikal tetapi lebih kepada bunyi orang bercakap atau kalau ingin lebih ekstrim seperti suara seorang jurulatih yang menjerit di telinga anda, jika anda tidak bangun setelah di beri amaran!. Pasti anda akan segera bangun ( ini barulah orang panggil 'Wake Up Call').

Fungsi yang lainnya pula ialah, ia akan menyebut waktu semasa, memberi reaksi mata dengan mengenyit dan berkedip terhadap cahaya atau gerakan, mempunyai AM / FM radio dan boleh juga disambungkan dengan ipod atau pemain mp3 anda. Menariknya!

3 Komen disini:

Kie-yu berkata...

hehe~
kalo ade jam ni tp tak bgun gak bih je bom tangan
abeh cite =p

aima berkata...

klu dh ngantuk bangat, jam camner pun x jalan....silap2 jam kena baling, tp jam cmni bole jalan dok?....pas kena baling, jalan g ketuk pala tuan,....hehe

jaya jr berkata...

haha,da macam2 care nak mudah kan bangun pagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...