Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Khamis, 3 Jun 2010
4

1495826

Salam ziarah petang buat anda yang datang ke laman blog picisan saya ini, bulan Jun tidak boleh tidak kita merasa kehangatan Piala Dunia Afrika Selatan 2010. Walau pada mereka yang tidak meminati sukan bolasepak turut akan berbicara mengenainya.

Disini saya ingin berkongsi sesuatu dengan anda, sebuah ebook ringkas mengenai Piala Dunia Afrika Selatan 2010 dan Jadual Lengkap Piala Dunia Afrika Selatan 2010 dalam format excel. Maklumat kesemua pasukan, sejarah ringkas mengenai Piala Dunia siri sebelum – sebelum ini dan juga fakta – fakta menarik mengenai Piala Dunia itu sendiri.

Ianya dalam Bahasa Inggeris, dari pembacaan saya ebook ini asalnya dari England. Untuk memuat turun klik pada link ini Ultimate World Cup Guide 2010. Manakala untuk memuat turun Jadual Perlawanan Piala Dunia Afrika Selatan 2010 klik pada link ini Schedule in Excel (780Kb) ( kredit pada laman sesawang http://www.excely.com/football/2010-fifa-world-cup-schedule.shtml ).

Disenaraikan kembali link muat turun fail disini:-



p/s:- Bagi yang berminat anda boleh muat turun, untuk pengetahuan kedua – dua fail bukan milik saya. Hanya ingin berkongsi.

4 Komen disini:

rizputra7 berkata...

thanks bro...boleh aku guna buat rujukan untuk main fantasi bola nanti..bro tak main ker?

http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/

akuvision berkata...

heheh ada dulu, tapi premierleague punya la, cambest je bunyik, tadi sat datang melaawat

zulkbo berkata...

salam..
terbaikkk bro..
berapa RM erkk?
he he he

ENCIK TIKUS berkata...

tak sabar eden nak tunggu,lagi berapa hari je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...