Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Selasa, 1 Jun 2010
3

Malam ini saya ingin berkongsi mengenai dua laman sesawang dimana saya selalu muat turun ebook. Ebook yang terdapat di dua laman sesawang ini bukanlah ebook mengenai cara ingin cepat dapat duit yang perlu kita bayar atau sertai program tertentu.

Ebook di kedua - dua laman sesawang ini lebih kepada buku - buku komersial yang dihasilkan dalam "hard-copy" lalu ditukarkan atau disalin ke dalam ebook, dan ianya terdapat dalam pelbagai kategori dari untuk tujuan perdidikan, untuk kesihatan banyak lagi kategori malah untuk peminat perisian grafik seperti "photoshop" dan "gimp", buku mengenainya turut boleh diperolehi di dua laman sesawang ini.

Laman yang dimaksudkan ialah "www.freebookspot.in" dan "www.ebookz.ir". Kesemua ebook dalam laman - laman ini berkualiti tinggi dan juga percuma serta untuk muat turun anda tidak perlu berdaftar terlebih dahulu. Namun harus diingat dengan muat turun mungkin ianya bercanggah dari segi hakcipta terpelihara. Jadi muat turun untuk tujuan sendiri, dan jangan komersilkannya pula. Untuk ke laman - laman tersebut klik pada gambar diatas.

3 Komen disini:

Rimau Sakti berkata...

upload ape lagi boleh kat sini bro?

akuvision berkata...

apa maksud?

Rimau Sakti berkata...

maksud aku software la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...