Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Selasa, 8 Jun 2010
3

hakopsp

Selamat malam pelayar laman ini, anda seorang pemilik PSP?, laman sesawang yang saya ingin ketengahkan pada pagi hari yang indah ini ialah laman sesawang untuk memuat turun 'game' dan filem untuk dimainkan di konsol PSP anda. Laman ini dikenali sebagai 'hakopsp' turut menyediakan naik taraf atau 'upgrade' untuk konsol anda dari segi firmware.

Mengenai game yang disediakan, hampir kesemua game terbaru dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Jepun disediakan disini. Dari segi filem - filem yang terdapat di laman sesawang ini pula, ia bukan sahaja boleh dimaainkan di konsol PSP anda tetapi juga di komputer anda selagi ada perisian permainan format video yang di muat turun. Untuk ke laman tersebut sila klik gambar diatas.

Satu kekurangan laman sesawang ini, ianya mempunyai banyak pop – up windows!.


Update :- Laman ini sudah tidak berfungsi :(

3 Komen disini:

ENCIK TIKUS berkata...

saya pemilik Psp ! thanx for sharing :)

watchalawatco berkata...

saya pemilik Psp ! thanx for sharing :)

akuvision berkata...

hahaha wan copy ayat wo, tapi bukan plagiat ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...