Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 9 Jun 2010
4

the_other_guys_poster01

The Other Guys - Apa akan jadi jika Will Ferrell yang terkenal dengan lakonan dalam filem bergenre komedi seperti Blades of Glory berganding bahu dengan Mark Wahlberg yang sinonim dengan filem - filem aksi seperti Shooter dan Four Brother dalam satu filem?, pasti gempak bukan?.

Kedua - dua pelakon ini telah berganding bahu untuk menjayakan sebuah filem yang diberi judul The Other Guys, sebuah filem aksi komedi yang pasti akan mencuit hati kita dan dalam masa yang sama memberi kita keseronokan adrenalin yang turun naik. Secara peribadi, saya turut meminati filem lakonan kedua - dua watak utama ini.

Selain memperkenalkan Will Ferrell dan Mark Wahlberg sebagai watak utama, filem The Other Guys turut menampilkan pelakon - pelakon terkenal Hollywood yang lain iaitu Eva Mendes, Michael Keaton, Steve Coogan, Ray Stevenson, Samuel L.Jackson, Dwayne Johnson ( mamat ni pun ada jugak ke? ), Rob Riggle dan Damon Wayns Jr.

filem The Other Guys ini turut diarahkan oleh Adam Mc Kay yang terkenal dengan filem komedi arahannya sebelum ini seperti Step Brothers dan Talladega Nights, dimana tidak silap saya kedua - dua filem itu pernah dilakonkan oleh Will Ferrell. Selain itu Adam Mc Kay turut bertindak penulis skrip untuk filem ini disamping Chris Henchy ( penulis skrip untuk filem Land of The Lost ).

Mari kita lihat antara ringkasan plot utama untuk filem ini:-

Filem The Other Guys merupakan sebuah filem tipikal Hollywood yang berlatar belakangkan Bandar New York. Secara ringkasnya filem The Other Guys ini mengisahkan detektif Allen Gamble ( Will Ferrell ) seorang akauntan forensik yang merupakan rakan sekerja ( partner ) kepada Terry Hoitz ( Mark Wahlberg ).

Dalam masa yang sama kedua – dua watak utama ini begitu mengagungkan dua rakan sekerja yang lain iaitu dua orang polis yang macho lakonan Dwayne Johnson ( The Rock tu ) dan Samuel L. Jackson. Tetapi apabila sesuatu peluang tiba untuk Allen dan Terry, perkara yang berlaku tidak bertindak mengikut perancangan!.

Filem The Other Guys ini adalah sebuah produksi yang diterbitkan oleh Columbia Pictures ( Sony ), dan akan menemui penonton awal bulan Ogos 2010. Untuk maklumat lanjut anda boleh ke laman utama produksi filem disini TheOtherGuys-movie.com dan untuk melihat teaser dari Youtube lihat video yang disertakan dibawah:-

4 Komen disini:

rutikeben berkata...

will ferer,sah2 cite ni klaka..ekekek

rizputra7 berkata...

mantap giler the rock...

Unknown berkata...

kalo d rock blakon mmg wajib tgk..hehe

Sidratul Muntaha berkata...

aduyaii..
mesti lawak giler beb!
aku takleh imagine ler ferrel dgn wahlberg tagteam.
mesti putus urat kentut punyerlah.
confirm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...