Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Ahad, 13 Jun 2010
1

mainpage-espn

Dalam menyambut kehangatan temasya Piala Dunia Afrika Selatan 2010 yang berlangsung selama sebulan ini, tidak boleh tidak kita akan tercari - cari sumber maklumat yang lebih terperinci mengenai perlawanan yang bakal berlangsung dan keputusannya.

Manalah tahu jika anda terlepas perlawanan menarik atas tugasan yang tidak dapat dielakkan. Selain blog yang sering memberi maklumat terkini keputusan perlawanan anda juga boleh melayari laman sesawang yang ingin saya perkenalkan ini. Laman ini bukan sahaja menyertakan maklumat sorotan perlawanan sekadar keputusan ringkas namun lebih dari itu.

Contohnya dari segi statistik perlawanan, informasi perlawanan tentang skuad yang bakal diturunkan dan pengadil yang akan mengadili perlawanan, serta yng lebih menarik bagi saya ialah gamecast yang bertindak seiring dengan perlawanan yang sedang berlangsung. Contoh paparan gamecast ialah seperti di bawah ini ( teringat pada game Championship Manager ). Malah disini juga terdapat kaunter masa untuk perlawanan yang seterusnya.

gamecat“ gamecast dari perlawanan Korea Selatan VS Greece “

Selain itu anda juga boleh memperolehi video dan gambar - gambar terbaru dengan perlawanan yang baru sahaja tamat. Laman yang diperkatakan disini ialah laman ini soccernet.espn.go.com, anda boleh klik di link ini http://soccernet.espn.go.com/world-cup/ atau imej screenshot di atas untuk ke laman utamanya.

Sekali lagi ini link nya http://soccernet.espn.go.com/world-cup/

1 Komen disini:

DaKMuO berkata...

Demam worldcup.. -_-'


Jom terjah > http://dakmuo.frenzyfm.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...