Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Ahad, 13 Jun 2010
1

motorola-xt720-motoroi-2

Motorola Milestone XT720 merupakan telefon pintar terbaru keluaran Motorola yang bakal berada di pasaran bulan Julai hadapan. Motorola Milestone XT720 diiktiraf sebagai telefon pintar pertama yang menggunakan Xenon Flash.

Motorola Milestone XT720 juga tidak didatangkan dengan papan kekunci dan ianya menggunakan teknologi skrin sentuh semata - mata. Di datangkan dengan kamera beresolusi 8 MP dan berupaya untuk merakam video dalam fomat HD 720p. Seperti Samsung Galaxy S, Motorola Milestone XT720 turut juga dioperasikan dengan sistem operasi Android 2.1.

Motorola Milestone XT720 turut dikuasakan dengan pemproses 600MHz ARM Cortex A8, memori RAM sebanyak 256MB dan ROM pada 512MB. Telefon Motorola Milestone XT720 juga akan dipakejkan dengan memori microSD 8GB dan boleh dikembangkan dengan memori tambahan sehingga 32GB.

Antara spesifikasi Motorola Milestone XT720 yang lain ialah, di bina untuk teknologi 3G bersama capaian HSDPA, WIFI, GPS bersama kompas digital, Bluetooth dan Stereo FM dengan sistem RDS. Untuk maklumat lanjut klik pada link ini www.motorola.com/milestoneXT720. Dibawah ini disediakan video TV Advert dari laman sesawang Youtube:-

1 Komen disini:

cengkerangcipot berkata...

nak beli camni..
nmpk menarek je..
hiihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...