Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Khamis, 10 Jun 2010
7

Iphone 4g
Assalamualaikum dan salam sejahtera, selamat pagi buat anda yang menyinggah disini. Pada 7 Jun 2010 yang lalu Steve Jobs memperkenalkan Iphone teknologi tekini iaitu iPhone 4G kepada dunia semasa WWDC 2010. WWDC 2010 disini membawa singkatan kepada The Apple Worldwide Developers Conferance yang bertindak sebagai perhimpunan pembagun industri teknologi yang melibatkan syarikat Apple. WWDC 2010 berlangsung selama 5 hari dari 7 Jun hingga 11 Jun 2010.
iPhone 4G sebelum ini menerima kontroversi apabila salah seorang dari pekerja syarikat Apple yang terlibat dalam pembikinannya kehilangan prototaip iPhone 4G, namun mereka bernasib baik kerana prototaip tersebut dijumpai kembali oleh seorann individu yang menjualkannya kepada kakitangan Gizmodo ( satu laman yang membuat ulasan dan memperkenalkan gajet – gajet terkini di internet ).
Buat peminat Iphone anda mungkin akan teruja dengan iPhone 4G, selain ia mempunyai teknologi terkini iaitu ia juga bertambah baik dari versi iPhone 3G yang sebelum ini. Menurut ulasan dari mereka yang terkenal dalam industri, memetik ulasan dari laman Ars Technica:

“ Adapun kelajuan, iPhone 4G lebih pantas. Namun sukar untuk melihat perbezaan antara iPhone $G dan iPhone 3G, tapi yang pasti ianya setara dengan iPad “ – Ars Tehnica
Untuk melihat iPhone 4G dengan lebih dekat mengenai spesifikasi sila klik di link ini dan anda akan dibawa ke laman sesawang yang berkaitan http://www.apple.com/iphone/, untuk melihat review video, lihat kebawah :-

7 Komen disini:

sah90 berkata...

menarik...
Tapi harganya..Fuh!!
Tak menarik...:D

RerameUngu berkata...

waaaah..harga riban tak hengat..

zulkbo berkata...

salam..
terbaikkk..
nak sambor sebijik la
mau dekat RM 3K ni??

Rimau Sakti berkata...

Tunggu kena no ekor la baru beli...har!!har!!har!!har!!har!!har!!har!!har!!haram...

akuvision berkata...

hehehe, apa yang ko mengarut ni syaitooon!

Kie-yu berkata...

woh semat abes la!
bile dpt pegang menatang ni
sape ade wet bnnyk
meh sedekah kt aku
nk beli iphone
hahaha~

Unknown berkata...

baru2 kua kompem lah mahal.
hehh~
tp terbaik la dr 3gs.
huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...