Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Sabtu, 17 Julai 2010
4

l_cdba219e058842d9b9d68a4854b6de87

Step Up merupakan salah sebuah francais filem tarian yang amat popular dan sering mendapat sambutan hangat penonton termasuklah saya sendiri. Sedari Step Up, Step Up 2 ( Streets ) hinggalah ke siri terbaru Step Up 3D, filem ini masih lagi berupaya mempersembahan seni kareografi tarian yang berjaya memukau penonton.

Step Up 3D masih mengekalkan pengarah yang sama yang mengarah Step Up 2 ( Streets ) sebelum ini iaitu Jon M.Chu manakala skrip pula ditulis oleh Amy Andelson dan Emily Meyer. Namun begitu filem Step Up 3D hanya mengekalkan seorang sahaja pelakon dari siri Step Up 2 ( Streets ) sebelum ini iaitu Adam Sevani atau lebih dikenali dengan nama Moose. Bagi anda yang meminati filem ini pasti mengenalinya.

Untuk rekod, Adam Sevani juga merupakan seorang penari, kareografer dan juga merupakan rakan kepada Jon M. Chu ( pengarah filem ini ). Malah mereka berdua mempunyai krew tarian mereka sendiri iaitu ACDC ( Adam Chu Dance Crew ), untuk anda yang berminat menonton video mengenai ACDC, sila rujuk di laman Youtube.

Selain watak Moose dikekalkan, Step Up 3D membariskan pelakon – pelakon baru yang lain iaitu Alyson Stoner, Rick Malambri, Sharni Vinson, Keith "Remedy" Stallworth, Kendra Andrews, Stephen "Twitch" Boss ( peserta So You Think You Can Dance 4 ) dan Joe Slaughter.

Step Up 3D akan menemui di pawagam pada 6 Ogos 2010 akan datang. Untuk ke laman utama filem Step Up 3D, anda boleh layari link ini Step Up 3D. Dibawah ini di paparkan video trailer dari laman sesawang Youtube.

4 Komen disini:

zulkbo berkata...

salam..
ermmmp..
not my taste..he he

gnesop berkata...

tgk iklan cam best..

LinaRahim berkata...

Filem yang berunsur art mmg best..harap2 kat Miri ada la hendaknya cinema nak tayankan

Ema Minami berkata...

cannot wait to watch them~!! huhu..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...