Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Selasa, 6 Julai 2010
11

smurf 3D

Assalamualaikum dan salam petang, rindu pada blog saya ni!. Rasanya dah hampir tiga minggu tidak membuat post baru diatas kesulitan yang di alami oleh talian streamyx, dan sekarang apabila streamyx sudah kembali ke landasan yang betul saya akan mula aktif menulis blog kembali ( hehehe macam ada yang perasan je blog aku tak update ). Baiklah, cukuplah sampai disini mukadimah ringkas yang terasa janggal untuk dibaca buat kali kedua. Mari kita terjah post pertama blog ini setelah lama bercuti dari alam blog ini.

Anda ingat dengan kartun Smurf?, sesiapa yang seusia dengan saya iaitu mereka yang lahir dalam tahun 80 an pasti mengenali kartun ini. Untuk maklumat lanjut mengenai kartun Smurf ini rujuk pada laman wikipedia ini Kronologi Smurf.

Bagi mereka yang meminati kartun Smurf ini, ada berita baik untuk anda dimana kartun Smurf akan difilemkan dalam bentuk 3D dan bakal menemui anda di pawagam pada tahun 4 Ogos 2011 nanti.

Filem Smurf ini diterbitkan oleh sebuah syarikat perfileman yang tersohor iaitu Columbia Pictures ( Sony ) dan mendapat sentuhan arahan oleh Raja Gosnell yang sebelum ini pernah terlibat dalam produksi filem Beverly Hills Chihuahua ( 2008 ) dan filem Yours, Mine and Ours ( 2005 ).

Malah filem ini turut memperkenalkan bakat suara untuk karakter oleh mereka yang terkenal antaranya Katy Perry, Neil Patrick Harris, Jayma Mays, Sofia Vergara, Hank Azaria, Anton Yelchin, Jonathan Winters, Alan Cumming, Fred Armisen, George Lopez, Paul Reubens, John Oliver, Kenan Thompson, B.J. Novak, Jeff Foxworthy, Wolfgang Puck, Gary Basaraba dan Tim Gunn.

Untuk melihat dan mengetahui filem Smurf dengan lebih lanjut, klik pada link ini Smurfhappen dan pada imej diatas. Untuk melihat trailer dari Youtube, scroll ke bawah.


p/s:- I Feel Blue!

11 Komen disini:

hamzah ian berkata...

mcm best je katun ni.. nice2..

hamzah ian berkata...

mcm best je katun ni.. nice2..

Hidayah Ismawi berkata...

Rindu kat Smurfs.. kecik2 dulu slalu tengok...

Lama tak nampak.. AV ke mana?

MY LATEST ENTRY: Never go to a Pasar Malam when hungry

Fatin Aliyya berkata...

ctr aper ni..nmpk comeyl jek.=D

kyo_9 berkata...

best ke karton dia?

Atika Ramlan berkata...

hoho..hanya mereka yg lahir zaman2 awal 80an je tahu citer ni..

akuvision berkata...

memang best kartun ni, rasa biru je

hidayah: cuti sebentar dari berblog kerana streamyx skrempes heheheh

Liyana berkata...

uwah.. fav kecik2 dulu..
lama gila tak dengar psal smurf ni..

tinggal dalam cendawan..

liennasts berkata...

wah.. boleh lawan chipmunk cam ni

cikpia berkata...

wow!!! my fav cartoon nie!!!

cikpia berkata...

wow!!! my fav cartoon nie!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...