Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 22 September 2010
6

Easy A Movie Poster

Easy A merupakan sebuah filem komedi Hollywood yang berpaksikan mengenai isu remaja di alam persekolahan di Amerika. Mengingatkan saya dengan filem – filem dalam kategori yang sama seperti 10 Things I Hate About You ( yang telah pun dibikin siri TV ) lakonan mendiang Heath Ledger dan Julia Stiles, serta filem Mean Girls lakonan Lindsay Lohan.

Telah pun memulakan tayangan di pawagam pada 18 September 2010 yang lalu, filem ini dibintangi oleh Emma Stone ( Superbad, House of Bunny ), Penn Badgley ( The Stepfather ), Amanda Bynes ( She’s The Man ), bintang saluran Disney Aly Michalka, Thomas Haden ( Smart People ), Patricia Clarkson ( Blind Date ), Cam Gigandet ( Never Back Down ), Lisa Kudrow ( FRIENDS ), Malcolm MacDowell dan Stanley Tucci ( Blind Date ).

Easy A Image Easy A Image

Easy A Image “Image Still from Easy A”

 

Easy A mendapat sentuhan arahan dari Pengarah Will Gluck yang sebelum ini mengarah filem Fired Up! ( 2009 ) manakala untuk penulisan skrip ianya ditulis oleh Bert V. Royal. Merupakan sebuah filem yang dihasilkan oleh salah sebuah studio Sony Pictures iaitu Screen Gems dan filem Easy A ini diklasifikasikan di bawah PG – 13 kerana adegan – adegan yang melibatkan seksualiti remaja, bahasa, dan penyalahgunaan dadah.

Antara plot utama filem Easy A ini ialah:-

Emma Stone ditampilkan sebagai peranan utama yang memegang watak sebagai Olive, dimana bagaimana Olive menggunakan khabar angin mengenai dirinya untuk meningkatkan taraf sosialnya di sekolah tinggi dan juga meningkatkan taraf kewangannya.

Jangan lepaskan peluang anda untuk menyaksikan filem ini di pawagam, untuk mengetahui mengenai filem Easy A dengan lebih dekat sila klik pada pautan ini EASY A OFFICIAL WEBSITE. Di laman utama filem ini anda dipaparkan dengan pelbagai pilihan menarik seperti di dalam imej screenshot di bawah ini.

Easy A Main Page“Official Site of Easy A” 

Untuk melihat teaser untuk filem Easy A ini, anda boleh lihat video dari Youtube di bawah ini:-

 

 

 

p/s:- Ain’t we love Emma Stone!

6 Komen disini:

Unknown berkata...

lama tak tengok filem
omputih!

Syafiq Kadiran berkata...

suka cite2 genre camni...xsabar nak dlod...hahaha

Hairil Rizal berkata...

Hajat nak tgk tapi.. tk bleh la plak nak bawak anak kecik tgk sekali.

Tak sesuaii kot...

Rimau Sakti berkata...

mesti tonton ni citer ni...huhuhu..

gnesop.com berkata...

cam best jer :)

Tanpa Nama berkata...

http://www.cafb29b24.org/docs/buyativan/#medication ativan overdose death - effects ativan addiction

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...