Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Isnin, 27 September 2010
2

digi iphone plan

"Two down, and two more to go. Stay tuned for the next task on Day 3!" ( petikan dari laman Nuffnang ), berdasarkan ayat terakhir tugasan kedua sebelum ini maka bermulalah tugasan ketiga kali ini di hari ketiga dengan tajuk tugasan "Digi Iphone 4 Real" yang akan menyentuh mengenai Digi iPhone 4 Plan yang di war - warkan oleh pembekal telekomunikasi Digi sendiri.

Apa yang saya suka mengenai pelan yang disediakan?, sejujurnya SEGALA mengenai Digi iPhone 4 Plan yang ditawarkan oleh Digi menarik perhatian saya kerana ianya menyediakan pelan yang berpatutan dengan semua lapisan masyarakat di Malaysia khasnya dari golongan pelajar yang menuntut di Universiti, suri rumah yang tidak bekerja, mereka yang berpendapatan rendah dan mereka yang berpendapatan tinggi. Secara amnya, Digi iPhone 4 Plan adalah mesra pengguna.

digi iphone postpaid“ Jadual Pakej yang terkandung Digi iPhone Plan”

Menyediakan pakej dari variasi iDigi 88, iDigi 138 dan iDigi 238, pengguna diberi pilihan untuk memilih pakej pelan yang sesuai dengan kehendak dan kewangan semasa mereka. Namun dalam tempoh promosi Digi iPhone 4 Plan menawarkan harga yang rendah dari harga semasa, serta dengan kemudahan auto billing, pengguna bakal di beri kadar rebat yang hebat!.

Selain mesra pengguna apa yang menarik perhatian saya lagi ialah, kadar caj murah yang dikenakan untuk setiap jenis media penggunaan ( seperti panggilan suara, video, SMS, MMS dan Internet ) yang di gunakan oleh pelanggan Digi iPhone 4 Plan ini. Apa yang paling bagus ialah tiada caj lebih digunakan untuk pengguna kadar internet yang telah melebihi kuota untuk bulan - bulan tertentu ( Untuk info yang lebih, anda boleh rujuk pada jadual diatas ). Dan semestinya keistimewaan pakej adalah berskala dengan jenis pakej yang di langgan.

digi upgrade planUpgrade Pakej Penggunaan”

Dan yang lebih saya teruja tentang Digi iPhone 4 Plan ini ialah, pilihan untuk pengguna melakukan naik taraf pakej!. Apa itu naik taraf pakej?, naik taraf pakej ialah jika anda melangganDigi iPhone 4 Plan iDigi 88, anda diberi peluang untuk menaik taraf ke iDigi 138 atau iDigi 238, dan untuk pakej iDigi 138 ke iDigi 238.

digi compare with othersPerbezaan antara Pakej ditawarkan Digi dan pesaing”

Namun berbanding dengan pembekal telekomunikasi yang lain, pakej Digi iPhone 4 Plan tampil dengan lebih berani, berpatutan dan kepentingan pengguna lebih diutamakan. Berani saya katakan, Digi iPhone 4 Plan adalah yang terbaik setakat ini pernah saya perhatikan. Boleh rujuk jadual dibawah mengenai Digi iPhone 4 Plan untuk info yang lebih terperinci.

Menyentuh mengenai iPhone 4, apa yang penting yang kita perlu tahu sebagai seorang bakal pengguna ialah ialah versi model iPhone 4 yang kita ingini. Ini adalah kerana Digi iPhone 4 Planmenawarkan dua jenis model iPhone 4 yang berlainan kapasiti memori iaitu sebanyak 16GB atau 32GB, dan ianya terpulang kepada kita sebagai pengguna untuk menilai mana satu model yang lebih sesuai untuk kita miliki. Mungkin untuk yang mempunyai belanja lebih boleh memilih iPhone 4 dengan ruang memori 32GB berbanding 16GB.

digi iphone buy plan

easy payment iphone buy“Pelan kaedah pembayaran pembelian iPhone 4”

Mengambil kira mengenai kaedah pembayaran untuk pembelian iPhone 4 dalam Digi iPhone 4 Plan, Digi menawarkan kaedah – kaedah pembayaran yang lebih fleksibel untuk pengguna. Anda boleh membayar secara tunai, kad kredit atau anda boleh memilih kadar pembayaran bulanan melalui akaun – akaun Bank yang wujud di Malaysia seperti Maybank atau CIMB Bank. Digi iPhone 4 Plan turut mempunyai keistimewaan tersendiri dimana, setiap bakal pelanggan Digi iPhone 4 Plan akan diberikan satu iDigi Privilege Card yang berfungsi sebagai Rewards Card dan Warranty Card.

Secara kesimpulannya, Digi iPhone 4 Plan menepati ciri - ciri yang sesuai dengan tahap ekonomi dan sosial seseorang individu itu. Berani saya katakan Digi iPhone 4 Plan tidak akan menghampakan mereka yang melanggan. Bak kata orang putih "More than meets the eye".

Bersedia untuk melanggan Digi iPhone 4 Plan?, anda boleh berdaftar di salah satu antara 45 outlet Digi yang terdapat di seluruh negara. Boleh rujuk pada pautan ini 45 Outlet Digi iPhone 4 Plan.

2 Komen disini:

Sesumpah berkata...

aloghhh aku nak sebijik iphonee!

abigemok berkata...

wah semua org berebut2 nk iphone baru ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...