Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Jumaat, 27 Ogos 2010
3

mystory

MySTORY merupakan sebuah saluran baru di rangkaian TV Berbayar Astro yang telah pun menemui penonton di saluran Astro 318 sempena Hari Kemerdekaan Ke – 53, 31 Ogos 2010 ini. Saluran MySTORY telah memulakan siarannya 15 Ogos lepas dan berlanjutan sehingga 16 September ini.

Tentu anda pernah melihat iklan mengenai program MySTORY ini di saluran Astro dan di laman blog anda sendiri, malah saya pernah mendapat Buffered Earning untuk iklan ini, terima kasih Nuffnang!. ( Promosi sikit Nuffnang )

Apa itu MySTORY ?, MySTORY merupakan saluran khas Astro yang memaparkan klip – klip video mengenai cerita mengenai rakyat Malaysia. Menariknya klip – klip video ini datangnya dari insan – insan yang diluar sana, makna Malaysia, makna perpaduan dan harapan mereka pada Malaysia adalah rencah kisah di saluran MySTORY ini.

MyStory

MySTORY bukanlah satu pertandingan kerana tercetusnya saluran ini adalah untuk memaparkan kisah cerita anak – anak Malaysia yang bangga dilahirkan dalam suasana Malaysia yang aman dan harmoni di samping pelbagai bangsa yang bersatu membentuk 1 Malaysia.

MySTORY terdiri dari salah satu rancangan Astro dibawah satu kempen Astro sempena bulan Kemerdekaan ini iaitu kempen "Negaraku, The Best Of 1Malaysia Stories On Air" yang menyediakan hampir 150 program TV Astro yang menyiarkan cerita mengenai Malaysia termasuklah di saluran The Biography Channel yang berkongsi cerita mengenai insan – insan yang mengharumkan nama negara seperti Tun Dr. Mahathir dan Dato’ Michelle Yeoh, Lakaran Merdeka ( Astro Prima ), Lagenda Sukan Malaysia: Tan Sri M. Jegathesan (Astro Arena) dan pelbagai lagi.

Kredit gambar ( selain gambar diatas sekali ) dan idea dari laman Manggaonline.

p/s:- Tiba – tiba nak nyanyi lagu SAM, Saya Anak Malaysia!

3 Komen disini:

Mr feckry berkata...

gua tabik kat penyanyi saya anak malaysia

gnesop berkata...

hari tu masuk beberapa kali juga web sertai kontest ni.. nak cuba masuk tp tak der idea.. huhhu

akuvision berkata...

- gua pun respek gak penyanyi dia frecky.

- kalau tak boleh tgk sop kat kaca tv!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...