Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Jumaat, 20 Ogos 2010
3

TAKERS 2010 Film Poster

TAKERS, merupakan sebuah filem yang tergolong dalam genre aksi yang pasti membikin adrenalin anda bergelora. Menampilkan nama - nama besar Hollywood seperti Matt Dillon, Paul Walker, Idris Elba, Jay Hernandez, Tip "T.I." Harris, Michael Ealy, Chris Brown dan Hayden Christensen, filem ini akan menemui penonton di Malaysia 28 Ogos 2010 nanti,

Diterbitkan oleh Studio Screen Gems ( anak produksi Sony ), dan mendapat sentuhan arahan John Luessenhop ( pengarah filem Lockdown ). Malah beliau turut bertindak sebagai penulis skrip bersama Peter Allen, Gabriel Casseus dan Avery Duff. Secara peribadi, melalui bacaan sinopsis ringkas filem TAKERS saya rasakan akan mendapat sambutan seperti filem genre aksi criminal heists Ocean 11,12,13 lakonan George Clooney, Matt Damon, Brat Pitt dan Italian Job lakonan mantap Matt Walberg serta rakan lainnya. Namun yang pasti corak rompakan TAKERS lebih ganas!.

Mari kita sinopsis filem TAKERS secara ringkas:-

TAKERS Team Members

TAKERS secara ringkas mengisahkan tentang sekumpulan penjenayah yang selalu memperlekehkan pihak berkuasa polis dengan perlaksanaan rancangan rompakan Bank yang terancang dan sempurna. Namun ketika kumpulan ini ingin melakukan rancangan rompakan yang terakhir dengan taruhan wang ringgit yang tinggi, rancangan mereka terganggu dengan siasatan seorang penyiasat yang dilakonkan oleh Matt Dillion yang bersungguh untuk menggagalkan mereka.

Untuk mengetahui filem TAKERS dengan lebih lanjut, anda boleh klik pada pautan ini WHOARETAKERS.COM, atau fanpage mereka di FACEBOOK TAKERS dan anda boleh klik di mana - mana imej di post ini untuk ke laman utama filem TAKERS. Malah di laman utama filem TAKERS turut disediakan permainan video ringkas dan sedikit sedutan dari filem.

Dibawah ini disertakan video trailer untuk filem ini dari laman YOUTUBE:-

3 Komen disini:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah ada hero fast furious...nak tgk lah camni...

ENCIK TIKUS berkata...

tak boleh blah tiba2 ada chris brown jugak. bhahaha

Danial Jaafar 🇲🇾 berkata...

chris brown pon ada. nak kena tengok ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...