Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Selasa, 10 Mei 2011
3

deschanel-zooey_5842

( Picture Unrelated )

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pengunjung blog ini yang tak jemu - jemu menjenguk dan meninggalkan jejak di ruangan “shoutmix” saya. Terharu juga rasanya bilamana blog ini walaupun dah lama tak ada post - post baru, anda masih sudi datang jua!. ( Ceh ayat tak hengat ni! )

Walapun pada post yang lepas, saya kata akan kembali aktif berblog, namun kerana kekangan kerja dan waktu ( plus memang malas nak buat blog ) serta momentum mahu kembali menulis seperti ada / tiada sahaja, malahan masa menulis post ini pun masih belum mari lagi semangat berblog.

Macam - macam cara telah dipratikkan antaranya seperti mandi bunga, jampi serapah namun segalanya tak menjadi. Hahaha, tapi yang sebenarnya malas nak menulis je, ditambah pulak dengan talian internet yang telah dipotong kerana 3 bulan tak bayar.

Namun apa yang utama nak dikatakan pada post ini ialah, kadang - kadang mahupun “blogger” yang professional pada satu ketika graf semangat berblogging pasti akan turun, dan pada “blogger” yang setahun jagung seperti saya pasti akan mengalaminya, bak kata orang sastera “writing block” ( hahahaha, bukan orang sastera je ).

Jadi anda ada apa - apa cadangan untuk mengembalikan semangat berblogging semula?, ce cite ce cite….

3 Komen disini:

zulkbo berkata...

salam..
selalunya kalau dah lama tinggal mesti hilang mod nak blogging bro..
jadi moralnya jangan tinggal lelama..updated je apa yang patut janji ada trafik masuk..tak BW pun tak pe..

macafeeoberdorf berkata...

New Betway implants grade titanium earrings for girls
New Betway titanium trim hair cutter designs the new Betway pads. Tagged microtouch titanium trim reviews with the best features & design titanium trimmer as seen on tv for 2018 ford ecosport titanium all new customers. titanium stronger than steel

sheausay berkata...

x518q8ggzyx887 www.replicabags2023.ru j634x0qftqg198

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...