Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Isnin, 6 Disember 2010
5

The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader poster

The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader merupakan sekuel seterusnya untuk rangkaian kisah epik The Chronicles Of Narnia, hasil dari adaptasi dan garapan novel fantasi yang ditulis oleh C . S. Lewis yang keseluruhannya mempunyai tujuh buah siri dan The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader merupakan siri yang ketiga yang diadaptasi.

The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader bakal menemui penonton di pawagam sekitar Malaysia mulai 9 Disember 2010 ini, dan bagi peminat buku atau filem siri ini anda seharusnya tidak melepaskan peluang untuk menontonnya.

Siri The Chronicles Of Narnia pada kali mengenengahkan muka baru untuk kerusi pengarah iaitu Michael Apted yang sebelum ini pernah mengarah filem Amazing Grace ( 2007 ) dan 49 Up ( 2006 ). Untuk rekod untuk dua siri The Chronicles Of Narnia sebelum ini diarahkan oleh pengarah tersohor Andrew Adamson yang juga pernah mengarah siri filem Shrek 2 ( 2004 ).

The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader dibintangi oleh barisan pelakon muka lama dan baru antaranya ialah Georgie Henley, Skandar Keynes, Ben Barnes, Will Poulter, Gary Sweet, Bruce Spence, Arthur Angel, Shane Rangi dan Liam Neeson. Dan pihak yang bertanggungjawab membawa siri kali ini ke layar perak ialah Fox Walden berbanding Walt Disney sebelum ini.

The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader still image 1

The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader still image 2

The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader still image 3“The Chronicles Of Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader Still Images”

Antara ringkasan plot untuk siri kali ini ialah :-

Pada siri filem kali ini, Edmund dan Lucy Pevensie, bersama – sama sepupunya Eustace Scrubb mendapati diri mereka terperangkap di dalam sebuah lukisan dan di atas kapal milik Narnian yang menghala ke hujung dunia.

Sekali lagi mereka bergabung dengan Putera Caspian dan wira tikus Reepicheep untuk melaksanakn misi misteri di pulau yang diberi nama Lone Islands. Dan dalam pengembaraan kali ini mereka bakal diuji dari segi mental, fizikal serta fizikal malah mereka bersemuka dengan Dufflepuds ( makhluk magikal ), penjual hamba yang licik, naga berapi dan makhluk halus.

Untuk kisah lanjut, silalah berkunjung ke panggung wayang berhampiran 9 Disember ini. Untuk maklumat mengenai filem ini, anda boleh klik pada pautan ini THE CHRONICLES OF NARNIA 3 atau mana – mana imej di post ini. Untuk trailer anda boleh lihat video dari Youtube yang disertakan dibawah ini.

5 Komen disini:

suffer8zine berkata...

nk tgk la mmt

Terkini : Seluar Dalam Kalis Bom

Mr feckry berkata...

siri 1st pun gua tak layan lagi

Unknown berkata...

da kluar ke?

http://eleventx.blogspot.com/2010/12/after-tea-with-robot-apa-sudah-jadi.html

Nia berkata...

wah,..sebenarnya ada berapa cerita Narnia ni yek? Baru baca 3 cerita..huhu

Entri Terkini Nia: Blog Badge Percuma!

Que berkata...

aku da tgk 3D premiere screening..aku kasi 3.5/5

Entri Review Nuffnang Premiere Screening :: Narnia - The Voyage of The Dawn Treader

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...