Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Isnin, 20 Disember 2010
2

little-fockers-poster

 

Little Fockers merupakan kesinambungan dari dua filem sebelum ini, iaitu Meet The Parents dan Meet The Fockers. Masih mengekalkan Ben Stiller, Robert De Niro dan Teri Polo sebagai watak utama, Little Fockers pasti menyeri cuti krismas anda kerana ia mula ditayangkan di sekitar Malaysia mulai 23 Disember 2010 ini.

Jika anda masih ingat filem Meet The Parents dan Meet The Fockers ini adalah berkisar mengenai watak Greg Focker lakonan Ben Stiller yang cuba untuk merasa serasi dengan keluarga bakal mertuanya, khasnya bapa mertuanya lakonan Robert De Niro yang merupakan seorang bekas ejen CIA, dan kemudian melihat gelagat ibu bapa watak Ben lakonan Babra Streisand dan Dustin Hoffman bersuai kenal dengan keluarga bakal menantunya lakonan Teri Polo.

 

little fockers main cast“Little Fockers main cast” 

 

little fockers still image 1

 

little fockers still image 2 

 

Namun kesudahan cinta Greg Focker tidak hanya tamat di jinjang perkahwinan kerana Little Fockers membawa kepada cerita tentang anak – anak Greg Focker, dan pasti ia penuh dengan aksi komedi yang buat anda tak kering gusi.

Little Fockers mendapat sentuhan arahan dari Paul Weitz yang sebelum ini pernah mengarah filem In Good Company ( 2004 ) dan Cirque Du Freak : The Vampire’s Assistant ( 2009 ), manakala untuk penulisan skrip ia adalah tanggungjawab untuk tiga orang iaitu Larry Stuckey, John Hamburg dan Victoria Strouse.

Selain nama – nama pelakon yang disebut di atas, bintang yang turut sama menjayakan filem Little Fockers ini ialah Owen Wilson, Blythe Danner, Jessica Alba, Laura Dern dan Harvey Keitel. Untuk mengetahui mengenai filem Little Fockers dengan lebih lanjut anda boleh layari pada pautan ini OFFICIAL LITTLE FOCKERS WEBSITE, atau anda boleh klik pada imej di bawah. Disini juga saya sertakan trailer filem Little Fockers dari laman video Youtube:-

 

little fockers official website

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...