Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Jumaat, 10 Disember 2010
8

bd1

BendDesk merupakan salah satu projek pengendalian komputer masa depan yang secara keseluruhannya memanfaatkan teknologi multi touch dalam mengoperasikannya.

BendDesk secara khusus merupakan sebuah projek kajian oleh Malte Weiss, Simon Voelker dan Jan Brochers dari Media Computing Group, serta Christine Sutter dari Jabatan Kerja dan Psikologi Kognitif dan Christian Remy. Sementara itu B-IT Foundation merupakan badan induk utama sebagai penaja pelaksanaan projek ini.

f0479ca846-benddesk-multitouch-curved-display

Secara terperinci BendDesk mengaplikasikan multi touch pada sebuah meja secara menegak dan mendatar seperti di dalam gambar diatas, tujuannya untuk memanfaatkan ruang kerja secara keseluruhan. Ianya boleh memaparkan pelbagai isi digital seperti dokumen, gambar, video dan juga permainan video.

Untuk melihat bagaimana pengguna boleh mengendalikan BendDesk, anda boleh rujuk pada video yang disertakan dari Youtube dibawah ini:-

bd2

bd3

bd5

bd6

8 Komen disini:

suffer8zine berkata...

pehhhh kalau den dapat seronoknye

Terkini : 10 Kereta Termahal Di Dunia Tahun 2010

CaDLyNN berkata...

canggihnye~

::Budak Degil:: berkata...

giler best la!..
mesti puluh riban harge die kan..

key-one berkata...

gilerrr syiokkkkkkkkkkk......(muke teruje)

Mar berkata...

mmg terbaik,..best2

Tanpa Nama berkata...

At this stage you should attempt out there a number of the higher application. Rationale not to mention Fruity Coils are a couple of of the trendy software programs (DAWs) to get more detail major fans. There are many among makers utilizing manufacturing loans who make use of one example of these a pair of. In spite of this, professional companies generally go frequently Master Programs or simply Reason.



[url=http://mkmusiconline.com/] make beats online[/url]

Tanpa Nama berkata...

http://www.cafb29b24.org/docs/buyativan/#44726 want to buy lorazepam - side effects of lorazepam 1mg

Tanpa Nama berkata...

http://www.waynelevinimages.com/random/buyvaliumonline/index.php?page=mg buy valium glasgow - order valium online canada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...