Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 31 Mac 2010
1

Untuk 'post' pertama di blog aku ni, aku nak kenalkan korang dengan satu laman sesawang enjin pencari yang terbaru, mylook.com. Jarang dapat kita lihat enjin pencari yang begitu mudah seperti google.com, dan kini mylook.com adalah saingan mereka.

Laman sesawang ini baru dilancarkan dalam awal tahun ini, yang menariknya mereka akan memberi kongsian atau 'share' bagi mereka yang berdaftar dan menggunakan pencari atau 'search' di laman mereka. Setiap nilai 'share' bernilai $0.22, dan kita akan diberi 'share' pada 5 carian pertama kita, iaitu 5 'share' x $0.22=$1.10!. Kira banyak la tu!.

Setiap hari hanya 5 carian pertama anda akan diberi 'share'. 'Share' ini akan dikumpulkan, dan sampai satu ketika ia akan diberi dalam bentuk dividen bulanan dalam nilai wang!. Menarik bukan?, dan dividen ini akan terus diberi selagi laman web ini masih berfungsi.

Apalagi anda tunggu, marilah berdaftar di laman web ini untuk mengumpul 'share' anda dari awal tahun ini, kerana mungkin laman web ini akan dikenakan bayaran untuk berdaftar di masa akan datang rebut peluang anda. Klik link dibawah ini atau digambar diatas.

http://mylook.com/join.php?x=19326

1 Komen disini:

akuvision berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...