Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Rabu, 31 Mac 2010
2




Lockerz.com lebih dikenali sebagai satu laman sesawang komuniti berasaskan jemputan. Apakah maksudnya?, ianya bermakna hanya mereka yang dijemput melalui email oleh ahli terdahulu sahaja boleh menyertai laman sesawang komuniti ini.

Ia merupakan satu laman sesawang yang menawarkan markah atau istilah laman ini 'pointz'. 'Pointz' ini boleh dikumpulkan dan sampai satu ketika ianya boleh ditukarkan dalam bentuk hadiah!. Maknanya laman ini akan memberi anda hadiah percuma berdasarkan jumlah 'pointz' yang dikumpulkan.

Menariknya laman ini, ia adalah percuma untuk disertai. Bagaimana mengumpul 'pointz' ini?. Bagi saya ia begitu mudah, iaitu:-

1. 2 'pointz' diberikan apabila anda 'login' setiap hari.

2. 2 'pointz' diberikan apabila anda menjawab soalan harian atau 'dailies'.

3. 2 'pointz' diberikan apabila anda menjemput orang lain menyertai.

4. 2 'pointz' juga diberikan apabila anda melihat video - video yang disediakan diruangan 'Play'.

5. Anda juga boleh menjemput orang lain, dan apabila jumlah jemputan anda mencapai 20 orang, anda layak mendapat 'Z-List'!.



Maknanya, setiap hari anda akan mendapat sekurang - kurang 4 'pointz' untuk dikumpulkan. Cukup menarik bukan?, ya, ianya cukup menarik bagi saya. Jika anda ingin menyertai laman ini, sila tinggalkan email anda diruangan komen di bawah 'post' ini. Saya akan segera menjemput anda, jika berkesempatan. Jika laman ini adalah laman 'scam', anda tidak akan rugi apa - apa kerana ianya percuma.

2 Komen disini:

liennasts berkata...

wow... nak join la.. macm best je..

Sick6tySix™ berkata...

Bro.. bak mai jemput aku

theteebox@gmail.com aa...

tp nk tggu point smpai boleh tukar Mac tu berjanggut cabang ler kot ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...