Bila Aku Menulis Blog!

Bila Aku Menulis Blog!



MV PILIHAN : LeeSsang - Tears Feat. Eugene ( The Seeya )
On Selasa, 20 Julai 2010
5

milo-hidup-bola

MILO HIDUP BOLA merupakan kempen terbaru yang dianjurkan oleh syarikat pengeluar MILO yang tidak asing lagi untuk orang kita, syarikat yang dimaksudkan ialah Nestle Malaysia. Kempen MILO HIDUP BOLA ini adalah satu usaha Nestle Malaysia untuk menyokong sukan bola sepak dan futsal di Malaysia.

Malah bersempena dengan edisi Piala Dunia Afrika Selatan 2010 yang berlangsung dan hampir tamat ke penghujung, MILO HIDUP BOLA menyemarakkan lagi kempen mereka dengan pemberian hadiah Bola Premium Adidas yang mewakili nama – nama pasukan pilihan di Piala Dunia Afrika Selatan 2010 iaitu termasuklah Espana, Brasil dan Argentina contohnya serta anda juga boleh memperolehi Beg Eksklusif MILO HIDUP BOLA dan syarat untuk memperolehi hadiah – hadiah istimewa ini adalah begitu mudah.

Antara syarat – syarat yang ditetapkan, anda hanya perlu mengumpul mata melalui pembelian produk – produk milo. Dari minuman tin milo hinggalah ke pek refill milo seberat 2 KG, begitu mudah bukan?. Untuk rekod kempen penebusan hadiah dan pengumpulan mata ini berlangsung selama sebulan, di mana setiap bulan hadiahnya akan bertukar namun masih dalam rupa produk yang sama, cuma yang berbeza mungkin dari segi pasukan pilihan dan warna dan corak. Untuk melihat dengan lebih dekat apa yang saya maksudkan lihat gambar – gambar di bawah.

cara-dan-tebus

Untuk mengetahui dan menyokong kempen ini dengan lebih lanjut, rujuk pada sambungan ini MILO HIDUP BOLA, atau anda boleh klik imej – imej di post ini.

5 Komen disini:

ERSHAD berkata...

dulu waktu kecil selalu minum milo, sekarang minat horlick pula.

zulkbo berkata...

salam..
minum milo anda jadi sihat dan kuat..teringat iklan Milo yang dah lama..dari kecil hingga sekarang..

Zikri Husaini berkata...

suka juga minum milo nie... sempai sekarang..

faiz berkata...

bagus2..buat post untuk youthsays..bgus!

Tanpa Nama berkata...

[B][URL=http://www.salethomassabo.com]Thomas Sabo Onlineshop[/URL][/B] brings within the sterling Silver Selection which presents the suitable accessory for prevailing tends in trend. Top [B]Thomas Sabo charms[/B] most in quality 925 strerling silver is graced with the use of hand-set and hand-cut zirconia stone. Your highest need in terms of good quality and aesthetics gets fulfilled using the unmatched excellent [B][URL=http://www.salethomassabo.com/thomas-sabo-halsschmuck.html]Thomas Sabo Schmuck[/URL][/B]and styles offered by them. The business also offers unisex line which removes the the traditional differentiation between [B]Thomas Sabo schmuck[/B] jewellery for guys and women.

Other kinds of charms presented are home members [B][URL=http://www.salethomassabo.com]Thomas Sabo[/URL][/B] and practically continuous sequence of symbol and cross charms. In [B]Thomas Sabo[/B] of family charms you are bound to locate something for a child, to [B][URL=http://www.salethomassabo.com/thomas-sabo-charms.html]Thomas Sabo Charms[/URL][/B] of things of little one which are an indication of fatherhood and motherhood.

The kid's club is another special selection of charms. This [B]Thomas Sabo[/B] is meant for young youngsters and teenager. Kids possess the alternative to create their [B][URL=http://www.salethomassabo.com]Thomas Sabo Onlineshop[/URL][/B] individual style also. Exclusive necklaces and bracelets have been designed to fit smaller young children.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...